Positieve reacties

In deze rubriek heb ik enkele positieve reacties gebundeld van verschillende personen die ik begeleid met elke hun al dan niet sportief doel.

Als diëtist focus ik me niet enkel op sporters, maar begeleid ik vooral personen naar een gezond voedingspatroon en gewenst gewichtsverlies.

Tom, dank voor de vele tips de afgelopen twee maanden. Nu zijn we op skireis in Stubaier en we voelen beiden dat enkele kg minder en meer energie een groot verschil maken.

Ik moet je dus in ieder geval nog eens bedanken voor de begeleiding. Zonder uw deskundige hulp bij het aanpassen van mijn eet gewoontes, de tips wat/hoe/hoeveel te eten tijdens de inspanning was het me nooit gelukt.

Ik denk dat ik zonder je hulp en advies het nooit zou gehaald hebben. Het heeft me enorm geholpen. Ook het gevoel en het vertrouwen is er altijd geweest dat er in ging slagen. Iets wat ik vorige jaren niet had. Het heeft ook m’n hele eetpatroon gewijzigd.

Mijn bezoeken aan jou hebben me doen inzien dat ik veel gezonder moet gaan eten. En die lijn trek in nu gewoon verder.

Ik ben echt tevreden over mijn vormpeil en het bijhorende voedingsadvies heeft daartoe zeer veel geholpen.  Alvast Bedankt hiervoor!

Bedankt voor het goed advies; zonder jou was het onmogelijk geweest denk ik.

Ik moet zeggen dat je eetpatroon tijdens de wedstrijd wonderen heeft gedaan! De voeding kwam op het perfecte moment en ook de gelletjes zorgden perfect op de goede momenten voor de nodige energie. Bedankt voor alle tips!…

Het is werkelijk onschatbaar wat jullie van concrete voedingstips hadden voor mij vanuit die stofwisselingsanalyse! Ik ben ervan overtuigd dat dit de sleutel was tot mijn o zo vlotte marathonvoorbereiding én PR!

Ik voel me goed in mijn vel de laatste tijd en ik geniet van mijn eten!

Al meer dan een week volledig klachtenvrij en sterker dan ooit dankzij het FODMAP dieet. Geen last meer van opgeblazen en krampen. Had dit nooit gedacht. Waarvoor dank.

Kijk, dit is nu eens wat ik wou horen: geen crashdiëten, niet uithongeren, geen weight-watchers-punten tellen of wat nog van rare dingen. Nee hoor, gewoon simpel: zorg dat wat je in je lijf krijgt ook nuttig is voor je lijf. Eiwitten na het sporten, koolhydraten voor het sporten, vocht tijdens het sporten, allez, een hele waslijst aan tips and trics maar uiteindelijk wel heel logisch en gemakkelijk op te volgen zonder ook maar één dag honger te hebben of zwak op mijn poten te staan als ik een run van 30km op de planning had. Perfect dus! De resultaten waren er dan ook naar: tegen Amsterdam was ik een paar kilogram lichter en voelde ik me ook een stuk fitter. En als kers op de taart kreeg ik nog een hele eet-planning voor de 48u voor mijn marathon, de wedstrijd zelf en de 24u nadien. Ik blijf tegen iedereen herhalen dat dit er voor gezorgd heeft dat ik toen een PR heb gelopen!

Volg nu 3 weken strikt je voedingsschema. Heb geen moeite met het volgen van de richtlijnen en mijn suikerwaarden zijn wonderbaarlijke verbeterd. Zit nu ’s morgens, ’s middags en ’s avonds stabiel rond de 100. Heb binnen 2 weken terug een afspraak bij huisarts en hopelijk mag ik stoppen met medicatie voor de suiker. Bedankt!

Dankzij de schitterende voedingsadviezen van Tom Vandenbussche en de schema’s van Matthias Boetens bij Pulso Preventielab in Zwevegem meer dan enkele kg kwijt geraakt TOP AANRADER!